Rozpoczęcie drugiego naboru do projektu „Dobry Czas na Biznes 2”

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A (MARR S.A) rozpoczęła II nabór do projektu „ DOBRY CZAS na Biznes – KOM2” realizowanego w powiecie proszowickim, miechowskim, bocheńskim, myślenickim, wielickim, krakowskim oraz na terenie miasta Krakowa.

Program jest skierowany do osób bezrobotnych i biernych zawodowo w wieku 30 lat i więcej, w tym emerytów, rencistów oraz kobiet na urlopie wychowawczym, zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej.

Każdy kandydat zakwalifikowany do projektu może liczyć na kwotę dofinansowania w wysokości 25 000 zł.

Dodatkowo wykwalifikowani doradcy zatrudnieni przez MARR S.A gwarantują pomoc zarówno przed założeniem firmy m.in. w pisaniu biznes planu, jak i przez pierwszy rok prowadzenia działalności.

Pomoc w wypełnianiu formularzy zgłoszeniowych oraz wszelkie informacje można uzyskać w Powiatowym Punkcie Informacyjnym dla powiatu proszowickiego przy ulicy Krakowskiej 18A, 32-100 Proszowice oraz pod numerami telefonu: 12 617 99 88, 785 056 877.

Ponadto szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie: www.marr.pl





Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Michałowicach Sp. z o.o. ogłasza nabór na stanowisko

KONSERWATOR SIECI I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWO-KANALIZACYJNYCH



I. Wymagania:

- wykształcenie zasadnicze zawodowe

- prawo jazdy kategorii B

- mile widziane doświadczenie w pracy w charakterze monter/konserwator sieci wodociągowo-

kanalizacyjnych

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku

- dyspozycyjność

- pożądana znajomość topografii gminy Michałowice


II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- montaż sieci wodociągowych i kanalizacyjnych

- naprawy przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych

- wymiana i montaż wodomierzy

- usuwanie awarii na sieci wodociągowo-kanalizacyjnych

- obsługa ujęć głębinowych, hydroforni wody, przepompowni ścieków

- odczyty wodomierzy

- dostarczanie rachunków


III. Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV ze zdjęciem, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dotychczasowe zatrudnienie, oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji) należy składać w siedzibie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych
w Michałowicach Sp. z o.o., plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice – budynek urzędu gminy III piętro, w terminie do dnia 03 sierpnia 2018 roku.


ZOSTAŃ POLICJANTEM

To wymarzona praca dla Ciebie, jeśli chcesz w życiu pomagać innym ludziom, dbając o ich bezpieczeństwo i porządek publiczny, masz predyspozycje fizyczne i psychiczne  do pełnienia służby w formacji uzbrojonej, jesteś zdyscyplinowany i potrafisz dochować  tajemnicy.

Służba w Policji gwarantuje Ci rozwój  osobisty oraz  zawodowy.

Każdego roku, kilkaset osób rozpoczyna służbę w małopolskim garnizonie Policji. W 2018 r. aż 360 osób ma szansę  zostać  policjantami.

Komendant Główny Policji wyznaczył terminy i limity przyjęć do służby w małopolskiej Policji na rok 2018:

TERMIN

LIMIT

2 lipca  

85 osób,

24 września  

100 osób,

27 grudnia  

100 osób,

Dlaczego powinieneś wybrać służbę w Policji  ?

·Oferujemy stabilność zatrudnienia z przejrzystym systemem awansowania

·Dajemy możliwość  uzyskania uprawnień emerytalnych po 25 latach służby i osiągnięciu 55 lat życia,

·Przez cały okres zatrudnienia proponujemy następujące warunki finansowe:

1) w trakcie szkolenia podstawowego  uposażenie w kwocie 2.270 zł brutto (1.899 zł netto) oraz zakwaterowanie i wyżywienie w szkole Policji przez 6 miesięcy,

2) po zakończeniu kursu zawodowego podstawowego 3.030 zł brutto (2.680 zł netto) plus dodatek ok. 100 zł ,

3) w roku 2018 oraz w 2019 planowane są kolejne podwyżki uposażenia dla funkcjonariuszy Policji,

·Stosujemy system dodatków za kolejne stopnie policyjne (np. dodatek za stopień posterunkowego wynosi 1.050 zł, starszego posterunkowego – 1.090 zł, sierżanta – 1.180 zł),

·Jak również dodatek z tytułu wysługi lat – uposażenie wzrasta z tytułu wysługi lat o 2%  po 2 latach służby i o 1% za każdy następny rok służby, aż do 20% po 20 latach służby i do 35% po 35 latach służby,

·Przyznajemy nagrodę roczną tzw. trzynastą pensję, oraz nagrody motywacyjne czy jubileuszowe

w roku 2017 zaplanowano w budżecie małopolskiej Policji ponad 13,2 mln zł, które zostały rozdzielone pomiędzy funkcjonariuszy w garnizonie,

·Dbamy o wygląd policjantów - coroczna „mundurówka” czyli dodatkowe środki finansowe na uzupełnienie umundurowania służbowego

·oraz o ich efektywny wypoczynek - coroczne dofinansowanie do wypoczynku policjanta – ok.400 zł/os.,

· Gwarantujemy zwrot kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca pełnienia służby (zależne od ilości kilometrów),

·Wypłacamy ryczałt za brak mieszkania – ok.200-400 zł na miesiąc,

·A w momencie  kupna lub budowy domu deklarujemy dofinansowanie– 4.864 zł/os.,

·Każdy policjant ma możliwość:

- dokształcania się, w tym korzystania z bogatej oferty kursów specjalistycznych realizowanych w szkołach Policji,

- skorzystania co roku z płatnego urlopu wypoczynkowego  w wymiarze 26 dni roboczych,

- korzystania z  urlopów dodatkowych ,

- pobrania zasiłku na zagospodarowanie się, w wysokości jednomiesięcznego uposażenia zasadniczego wraz z dodatkami o charakterze stałym, który  przysługuje w związku z mianowaniem na policjanta  w służbie stałej.


Szczegółowe informacje dotyczące zasad  rekrutacji dostępne są na stronie internetowej małopolskiej Policji, w zakładce praca w Policji http://malopolska.policja.gov.pl/pl/praca-w-policji lub pod numerem telefonu 12 61 54 068 lub 0-78; e-mail: dobor@malopolska.policja.gov.pl, jak również można je uzyskać osobiście w Komendzie Wojewódzkiej Policji    w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, bud. 9 - w Sekcji Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia.









ZOSTAŃ POLICJANTEM

To wymarzona praca dla Ciebie, jeśli chcesz w życiu pomagać innym ludziom, dbając o ich bezpieczeństwo i porządek publiczny, masz predyspozycje fizyczne i psychiczne  do pełnienia służby w formacji uzbrojonej, jesteś zdyscyplinowany i potrafisz dochować  tajemnicy.

Służba w Policji gwarantuje Ci rozwój  osobisty oraz  zawodowy.

Każdego roku, kilkaset osób rozpoczyna służbę w małopolskim garnizonie Policji. W 2018 r. aż 360 osób ma szansę  zostać  policjantami.

Komendant Główny Policji wyznaczył terminy i limity przyjęć do służby w małopolskiej Policji na rok 2018:

TERMIN

LIMIT

2 lipca  

85 osób,

24 września  

100 osób,

27 grudnia  

100 osób,

Dlaczego powinieneś wybrać służbę w Policji  ?

  • Oferujemy stabilność zatrudnienia z przejrzystym systemem awansowania
  • Dajemy możliwość  uzyskania uprawnień emerytalnych po 25 latach służby i osiągnięciu 55 lat życia,
  • Przez cały okres zatrudnienia proponujemy następujące warunki finansowe:

1) w trakcie szkolenia podstawowego  uposażenie w kwocie 2.270 zł brutto (1.899 zł netto) oraz zakwaterowanie i wyżywienie w szkole Policji przez 6 miesięcy,

2) po zakończeniu kursu zawodowego podstawowego 3.030 zł brutto (2.680 zł netto) plus dodatek ok. 100 zł ,

3) w roku 2018 oraz w 2019 planowane są kolejne podwyżki uposażenia dla funkcjonariuszy Policji,

  • Stosujemy system dodatków za kolejne stopnie policyjne (np. dodatek za stopień posterunkowego wynosi 1.050 zł, starszego posterunkowego – 1.090 zł, sierżanta – 1.180 zł),
  • Jak również dodatek z tytułu wysługi lat – uposażenie wzrasta z tytułu wysługi lat o 2%  po 2 latach służby i o 1% za każdy następny rok służby, aż do 20% po 20 latach służby i do 35% po 35 latach służby,
  • Przyznajemy nagrodę roczną tzw. trzynastą pensję, oraz nagrody motywacyjne czy jubileuszowe

w roku 2017 zaplanowano w budżecie małopolskiej Policji ponad 13,2 mln zł, które zostały rozdzielone pomiędzy funkcjonariuszy w garnizonie,

  • Dbamy o wygląd policjantów - coroczna „mundurówka” czyli dodatkowe środki finansowe na uzupełnienie umundurowania służbowego
  • oraz o ich efektywny wypoczynek - coroczne dofinansowanie do wypoczynku policjanta – ok.400 zł/os.,
  •  Gwarantujemy zwrot kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca pełnienia służby (zależne od ilości kilometrów),
  • Wypłacamy ryczałt za brak mieszkania – ok.200-400 zł na miesiąc,
  • A w momencie  kupna lub budowy domu deklarujemy dofinansowanie– 4.864 zł/os.,









ZOSTAŃ POLICJANTEM

To wymarzona praca dla Ciebie, jeśli chcesz w życiu pomagać innym ludziom, dbając o ich bezpieczeństwo i porządek publiczny, masz predyspozycje fizyczne i psychiczne  do pełnienia służby w formacji uzbrojonej, jesteś zdyscyplinowany i potrafisz dochować  tajemnicy.

Służba w Policji gwarantuje Ci rozwój  osobisty oraz  zawodowy.

Każdego roku, kilkaset osób rozpoczyna służbę w małopolskim garnizonie Policji. W 2018 r. aż 360 osób ma szansę  zostać  policjantami.

Komendant Główny Policji wyznaczył terminy i limity przyjęć do służby w małopolskiej Policji na rok 2018:

TERMIN

LIMIT

 20 marca  

65 osób,

16 kwietnia  

10 osób,

2 lipca  

85 osób,

24 września  

100 osób,

27 grudnia  

100 osób,

RAZEM:

360 OSÓB

Dlaczego powinieneś wybrać służbę w Policji  ?

  • Oferujemy stabilność zatrudnienia z przejrzystym systemem awansowania
  • Dajemy możliwość  uzyskania uprawnień emerytalnych po 25 latach służby i osiągnięciu 55 lat życia,
  • Przez cały okres zatrudnienia proponujemy następujące warunki finansowe:

1) w trakcie szkolenia podstawowego  uposażenie w kwocie 2.270 zł brutto (1.899 zł netto) oraz zakwaterowanie i wyżywienie w szkole Policji przez 6 miesięcy,

2) po zakończeniu kursu zawodowego podstawowego 3.030 zł brutto (2.680 zł netto) plus dodatek ok. 100 zł ,

3) w roku 2018 oraz w 2019 planowane są kolejne podwyżki uposażenia dla funkcjonariuszy Policji,

  • Stosujemy system dodatków za kolejne stopnie policyjne (np. dodatek za stopień posterunkowego wynosi 1.050 zł, starszego posterunkowego – 1.090 zł, sierżanta – 1.180 zł),
  • Jak również dodatek z tytułu wysługi lat – uposażenie wzrasta z tytułu wysługi lat o 2%  po 2 latach służby i o 1% za każdy następny rok służby, aż do 20% po 20 latach służby i do 35% po 35 latach służby,
  • Przyznajemy nagrodę roczną tzw. trzynastą pensję, oraz nagrody motywacyjne czy jubileuszowe

w roku 2017 zaplanowano w budżecie małopolskiej Policji ponad 13,2 mln zł, które zostały rozdzielone pomiędzy funkcjonariuszy w garnizonie,

  • Dbamy o wygląd policjantów - coroczna „mundurówka” czyli dodatkowe środki finansowe na uzupełnienie umundurowania służbowego
  • oraz o ich efektywny wypoczynek - coroczne dofinansowanie do wypoczynku policjanta – ok.400 zł/os.,
  •  Gwarantujemy zwrot kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca pełnienia służby (zależne od ilości kilometrów),
  • Wypłacamy ryczałt za brak mieszkania – ok.200-400 zł na miesiąc,
  • A w momencie  kupna lub budowy domu deklarujemy dofinansowanie– 4.864 zł/os.,

Każdy policjant ma możliwość:

- dokształcania się, w tym korzystania z bogatej oferty kursów specjalistycznych realizowanych w szkołach Policji,

- skorzystania co roku z płatnego urlopu wypoczynkowego  w wymiarze 26 dni roboczych,

- korzystania z  urlopów dodatkowych ,

- pobrania zasiłku na zagospodarowanie się, w wysokości jednomiesięcznego uposażenia zasadniczego wraz z dodatkami o charakterze stałym, który  przysługuje w związku z mianowaniem na policjanta  w służbie stałej.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad  rekrutacji dostępne są na stronie internetowej małopolskiej Policji, w zakładce praca w Policji http://malopolska.policja.gov.pl/pl/praca-w-policji lub pod numerem telefonu 12 61 54 068 lub 0-78; e-mail: dobor@malopolska.policja.gov.pl, jak również można je uzyskać osobiście w Komendzie Wojewódzkiej Policji    w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, bud. 9 - w Sekcji Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia.





Praca w charakterze opiekunki osób starszych w Michałowicach

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach pilnie poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy w charakterze opiekunki osób starszych, praca na terenie miejscowości Michałowice.

Mile widziane ukończony kurs opiekuna osób starszych/ opiekuna środowiskowego, doświadczenie w opiece nad osobami starszymi.

Kontakt: Paulina Sobczyk, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach, Plac J. Piłsudskiego 1, tel. (12) 388 50 03 wew. 45, (12) 388 87 70.

CV oraz podania o pracę należy składać na dzienniku podawczym tut. Ośrodka Pomocy Społecznej, pokój nr 11, w godzinach pracy: pn. 8-18, wt.- czw. 8-16, pt. 8-15.



Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze - Księgowy w Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach

Dyrektor Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach ogłasza nabór na stanowisko księgowego


 1. Nazwa i adres jednostki: 

Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach , Pl. Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice


 2. Określenie stanowiska:

Księgowy w Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach

Liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko

Wymiar etatu: 1 etat,

Rodzaj umowy: umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony po przeprowadzeniu postępowania przygotowawczego.


3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Osoba ubiegająca się o stanowisko księgowego winna spełniać niezbędne wymagania, konieczne do podjęcia pracy na tym stanowisku:

  • posiada obywatelstwo polskie,
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była karana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku księgowego;
  • posiada co najmniej wykształcenie wyższe zawodowe o profilu ekonomicznym oraz 1 rok stażu w księgowości.,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  • jej stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku księgowego.


W przypadku osób ubiegających się o stanowisko księgowego preferowane będą następujące wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne;
  • doświadczenie w zakresie księgowości budżetowej,
  • znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
  • znajomość zasad finansowania zadań oświatowych na szczeblu gminy jako organu samorządu terytorialnego,
  • umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, zestawień zmian w funduszu jednostek, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
  • znajomość programów komputerowych stosowanych w księgowości w Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach Program Księgowo-Płacowy (T-Soft), Płatnik ZUS, Aplikacja Bankowa Banku Spółdzielczego Rolnictwa, Program Sprawozdawczości GUS, BESTIA
  • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel),
  • cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, dobra organizacja pracy, umiejętność korzystania z przepisów prawa.

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych jednostek budżetowych obsługiwanych przez Centrum Obsługi Edukacji;
  • przyjmowanie, dekretowanie sprawdzanie dokumentów księgowych obsługiwanych jednostek pod względem formalnym i rachunkowym,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych, zestawień, analiz finansowych,
  • przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków, wskaźników, w tym w odniesieniu do subwencji oświatowej;
  • przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych,
  • opracowanie danych do sprawozdań SIO w zakresie dotyczącym ww. stanowiska,
  • sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, przekazywanie dochodów do organu prowadzącego,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach,
  • rozliczanie z ZUS i Urzędem Skarbowym,
  • sporządzanie sprawozdań z wykonania wydatków i dochodów: miesięcznych /kwartalnych/ rocznych,
  • sporządzanie ewidencji podatku VAT,
  • rozliczanie dotacji na zadania publiczne (wychowanie przedszkolne, podręczniki szkolne, etc.)
  • wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez dyrektora Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach,.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów).;
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze budynku Urzędu,:
  • stanowisko pracy jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
  • pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze budynku z windą,
  • do budynku prowadzi podjazd dla niepełnosprawnych,
  • w budynku na każdym piętrze znajdują się toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

4. Wynagrodzenie brutto w przedziale 2400-4000 zł,dodatek za wieloletnią pracę, dodatkowe roczne wynagrodzenie, system dodatków specjalnych, zgodnie z regulaminem wynagradzania.


6.   Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%


7. Wymagane dokumenty:

  • życiorys ( CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe- świadectw pracy, a jeżeli stosunek pracy trwa nadal- zaświadczenie o zatrudnieniu,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnejzdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku księgowego
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r, poz 922) i ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2014r, poz 1202 ze zm.)

9.  Miejsce i termin składania dokumentów

Kandydaci są zobowiązani do złożenia dokumentów wymienionych w pkt 7 w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić tytuł postępowania: „Nabór na stanowisko Księgowego
w Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach”.

Na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji.

Dokumenty należy złożyć w siedzibie Centrum Obsługi Edukacji w Michłowicach, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice,  pokój 24 w terminie do 16 marca 2018r. do godz. 15:00.

W przypadku nadsyłania dokumentów pocztą liczy się data wpływu dokumentacji do Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.

10.  Pozostałe informacje

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej www.oswiata-michalowice.pl, na stronie BIP Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie |Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach.

Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie drogą telefoniczną.



Pilne! Praca w charakterze opiekuna osób starszych na terenie Gminy Michałowice

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy w charakterze opiekunki osób starszych na terenie gminy w miejscowości Książniczki oraz Górna Wieś.

Mile widziane ukończony kurs opiekuna osób starszych oraz doświadczenie w opiece nad osobami starszymi.

Kontakt: Paulina Sobczyk, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach, Plac J. Piłsudskiego 1, tel. (12) 388 50 03 wew. 45.

CV oraz podania o pracę należy składać na dzienniku podawczym tut. Ośrodka, w godzinach pracy: pn. 8-18, wt.- czw. 8-16, pt. 8-15.










Praca w charakterze opiekuna osób starszych na terenie Gminy Michałowice

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy w charakterze opiekuna osób starszych na terenie gminy w miejscowościach: Michałowice oraz Górna Wieś.

Mile widziany ukończony kurs opiekuna osób starszych oraz doświadczenie w opiece nad osobami starszymi.

Kontakt: 

Paulina Sobczyk, 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach, 

Plac J. Piłsudskiego 1, 

tel. (12) 388 50 03 wew. 45.

CV oraz list motywacyjny należy składać na dzienniku podawczym tut. Ośrodka, w godzinach pracy: pn. 8-18, wt.- czw. 8-16, pt. 8-15.








Praca w charakterze opiekunki do osoby starszych w Raciborowicach


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach poszukuje osoby chętną do podjęcia pracy w charakterze opiekunki do osób starszych na terenie gminy w miejscowości Raciborowice (ul. Św. Małgorzaty).

Mile widziane ukończony kurs opiekuna osób starszych oraz doświadczenie w opiece nad osobami starszymi.

Kontakt: Paulina Sobczyk, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach, Plac J. Piłsudskiego 1, tel. (12) 388 50 03 wew. 45, (12) 388 87 70.

CV oraz podania o pracę należy składać na dzienniku podawczym tut. Ośrodka, pokój nr 11, w godzinach pracy: pn. 8-18, wt.- czw. 8-16, pt. 8-15



ZOSTAŃ POLICJANTEM

 

Każdego roku, kilkaset osób ma szansę na rozpoczęcie służby w małopolskim garnizonie Policji. W  2016 r. przyjęto  411  nowych policjantów.  W roku 2017 planujemy przyjąć do służby kolejnych kilkuset. Być może jedno z wolnych miejsc czeka właśnie na Ciebie.

 Przyjdź – sprawdź – zdecyduj.

 Prestiż wykonywania zawodu zaufania społecznego,  możliwość ciągłego rozwoju osobistego, stabilne zatrudnienie w instytucji państwowej, to tylko niektóre plusy służby w Policji.

 To wymarzona praca dla Ciebie, jeśli chcesz w życiu pomagać innym ludziom, dbając o ich bezpieczeństwo i porządek publiczny, masz predyspozycje fizyczne i psychiczne do pełnienia służby w formacji uzbrojonej, jesteś zdyscyplinowany i potrafisz dochować  tajemnicy.  Służba w Policji daje szansę na  rozwój zarówno osobisty jak i zawodowy. Duży wachlarz  specjalistycznych szkoleń, służy pogłębianiu wiedzy,  a także daje możliwość zdobycia nowych umiejętności i  doświadczeń.

 Kogo poszukujemy?

 Małopolska Policja  stawia na  młodych ludzi absolwentów szkół średnich, oraz na osoby z wykształceniem wyższym  szczególnie po kierunkach przydatnych do służby w Policji. 

 Preferowani są m.in. kandydaci, którzy mają tytuł ratownika albo ratownika medycznego. Dodatkowe punkty dostaną  osoby, które mają uprawnienia instruktora sportów walki, strzelectwa, ratownictwa wodnego nurkowania, czy sportów motorowodnych. Mile widziane jest prawo jazdy kategorii „A” i „C”.

 Równie istotna jest znajomość języków obcych . Małopolska wraz ze swoją stolicą – Krakowem i zimową stolicą Polski Zakopanem, to rejon  szczególnie często odwiedzany przez turystów. Dlatego też, tak ważne jest, aby małopolscy policjanci znali języki obce.

 Szczegółowe informacje dotyczące zasad  rekrutacji dostępne są na stronie internetowej małopolskiej Policji www.malopolska.policja.gov.pl lub pod numerem telefonu 12 61 54 068 ;  jak również można je uzyskać osobiście w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109- w sekcji doboru Wydziału Kadr i Szkolenia.



 







PŁATNE STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ ZATRUDNIENIA

Jeśli nie skończyłeś 30. roku życia i jesteś osobą niepracującą tj. bierną zawodowo masz szansę na znalezienie wymarzonego zajęcia. Ruszył bowiem kolejny nabór do projektu „Praca dla Młodych”, stanowiącego wsparcie dla osób młodych, pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

Uczestnicy projektu będą mogli skorzystać z:

1. płatnych staży z możliwością późniejszego zatrudnienia. Każdy staż jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb uczestników.

2.Dodatkowym bonusem jest udział młodych ludzi w bezpłatnych warsztatach i szkoleniach zawodowych dopasowanych do ich potrzeb i predyspozycji.

3.Wszyscy uczestnicy projektu mają też gwarancję wsparcia ze strony osobistego opiekuna i innych specjalistów, również tych branżowych.

4.Udział w programie gwarantuje zwrot kosztów dojazdu na zajęcia i do miejsc stażowych.

Aby wziąć udział w projekcie „Praca dla Młodych” wystarczy spełnić cztery podstawowe warunki, tj.:

1.mieć od 18 do 29 lat;

2.być osobą niepracującą tj. bierną zawodowo;

3.nie uczącą się w trybie stacjonarnym,

4.mieszkać na terenie miasta Kraków, bądź powiatów – krakowskiego, olkuskiego, miechowskiego, bocheńskiego, chrzanowskiego, myślenickiego.

Studenci studiów zaocznych są osobami które mogą wziąć udział w projekcie pod warunkiem spełnienia powyższych kryteriów.

Udział w projekcie jest całkowicie BEZPŁATNY !!

Trwa rekrutacja do projektu – liczba miejsc ograniczona.

Dlaczego warto wybrać się na staż?

Dla młodych osób szukających pracy i ze znikomym doświadczeniem zawodowym, skorzystanie z oferty stażu może być dobrą szansą na podjęcie zatrudnienia. Udział w projekcie ma zapewnić uczestnikowi zdobycie doświadczenia zawodowego w wybranej branży i wartościowego wpisu do CV. Jak wynika z prowadzonych statystyk, zdecydowana większość firm rekrutujących stażystów, oferuje im po zakończeniu stażu możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.

Zgłoszenia do udziału w projekcie są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej www.pracadlamlodych.info.pl

Projekt realizuje InBIT sp. z o.o. - dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 626 00 95 / 12 617 18 91, e-mail: pracadlamlodych@inbit.pl oraz w Biurze Projektu: ul. Szlak 8a/5, 31-161 Kraków.








Praca w charakterze opiekunki osób starszych w Michałowicach


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach poszukuje osoby chętnej do podjęcia pracy w charakterze opiekunki  osób starszych na terenie gminy w miejscowości Michałowice (ul. Graniczna).

Mile widziane ukończenie kursu opiekuna osób starszych oraz doświadczenie w opiece nad osobami starszymi.

Kontakt: 

Paulina Sobczyk, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach, Plac J. Piłsudskiego 1,

 tel. (12) 388 50 03 wew. 45, (12) 388 87 70.


CV oraz podania o pracę należy składać na dzienniku podawczym tut. Ośrodka, pokój nr 11, w godzinach pracy: pn. 8-18, wt.- czw. 8-16, pt. 8-15.


Małopolska Policja szuka młodych ludzi, absolwentów szkół średnich oraz osób z wykształceniem wyższym, którzy chcieliby zostać policjantami.

To wymarzona praca dla Ciebie, jeśli chcesz w życiu pomagać innym, dbać o ich bezpieczeństwo i porządek publiczny, masz predyspozycje fizyczne i psychiczne do pełnienia służby w formacji uzbrojonej i jesteś zdyscyplinowany.

Służba w Policji daje szansę na rozwój zarówno osobisty jak i zawodowy. Duży wachlarz specjalistycznych szkoleń, służy pogłębianiu wiedzy, a także daje możliwość zdobycia nowych umiejętności i doświadczeń.

Prestiż wykonywania zawodu zaufania społecznego, możliwość ciągłego rozwoju osobistego, stabilne zatrudnienie w instytucji państwowej, to tylko niektóre plusy służby w Policji.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad rekrutacji dostępne są na stronie internetowej małopolskiej Policji http://malopolska.policja.gov.pl/pl/praca-w-policji  lub pod numerem telefonu 12 61 54 068, jak również można je uzyskać osobiście w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 - w sekcji doboru Wydziału Kadr i Szkolenia.

Link do komunikatu KWP Kraków na temat doboru:

http://malopolska.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/malopolska-policja-zaprasza-w-swoje-szeregi

Link do szczegółowych informacji na temat doboru:

http://malopolska.policja.gov.pl/pl/praca-w-policji

Link do strony, z której można obejrzeć/załadować film promocyjny o polskiej Policji:

http://www.policja.pl/ftp/filmy/2017/2017-07-24_Polska_policja_dzis.mp4






Publiczne Przedszkole KRAKOWIACZEK w Krakowie na Żabińcu zatrudni osobę do sprzątania od zaraz.

Telefon kontaktowy 600 266 903















marr


W dniach 19 i 20 czerwca 2017 roku Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego organizuje cykl spotkań i konferencji w ramach inicjatywy „Klimat dla Przedsiębiorczości”. Program Inicjatywy skierowany jest do bezrobotnych
i poszukujących pracy mieszkańców powiatu krakowskiego pragnących powrócić na rynek pracy oraz pracodawców zainteresowanych finansowymi formami wspierania zatrudnienia oraz rozwoju pracowników.

W ramach I dnia przewidziano między innymi:

  • Seminarium: „Bezpieczna praca cudzoziemców, nadchodzące zmiany w zatrudnianiu Cudzoziemców” – spotkanie poświęcone pracodawcom zatrudniającym obcokrajowców. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane oraz omówione obowiązujące procedury oraz planowane zmiany dotyczące powierzenia pracy cudzoziemcowi.
  • Warsztaty „Dojrzałość będzie atutem 50+” – spotkanie dla osób powyżej 50 roku życia, promujące możliwości aktywizacyjne oraz rozmowy doradcze.
  • Kiermasz Pracy i Szkoleń – konferencja dla absolwentów projektów „Mania Pracowania II” oraz „Lubię to II” połączona z targami pracy oraz targami edukacyjno-szkoleniowymi.

W ramach II dnia przygotowano następujące bloki tematyczne:

  • Konferencja „Młodość i co dalej -30” – spotkanie dla osób poniżej 30 roku życia promujące możliwości aktywizacyjne dla tej grupy osób.
  • Konferencja „Doświadczenie Twoim atutem +30” – spotkanie dla osób powyżej 30 roku życia promujące możliwości aktywizacyjne dla tej grupy osób.
  • „Ograniczenia i bariery” – warsztaty dla osób wymagających szczególnej pomocy w powrocie na rynek pracy.

W ramach dwudniowej inicjatywy uruchomione zostaną Punkty Informacyjno-Konsultacyjne Biura Rozwoju Przedsiębiorczości, Biura Rozwoju Zawodowego oraz Projektów realizowanych przez UPPK. Ponadto w ramach Centrum Adaptacji Informatycznej prowadzone będą warsztaty informatyczne stanowiące element aktywnego poszukiwania pracy.

Udział w Konferencji jest bezpłatny. Wszystkich zainteresowanych, zarówno Pracodawców, bezrobotnych jak i osoby poszukujące zatrudnienia, zapraszamy do udziału w spotkaniu.

Termin: 19 i 20 czerwca 2017 r. od godz. 1000

Miejsce: Hotel Best Western Premier, Kraków, ul. Opolska 14 a









PŁATNE STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ ZATRUDNIENIA

Jeśli nie skończyłeś 30. roku życia i jesteś osobą niepracującą tj. bierną zawodowo masz szansę na znalezienie wymarzonego zajęcia. Ruszył bowiem kolejny nabór do projektu „Praca dla Młodych”, stanowiącego wsparcie dla osób młodych, pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

Uczestnicy projektu będą mogli skorzystać z:

1. płatnych staży z możliwością późniejszego zatrudnienia. Każdy staż jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb uczestników.

2.Dodatkowym bonusem jest udział młodych ludzi w bezpłatnych warsztatach i szkoleniach zawodowych dopasowanych do ich potrzeb i predyspozycji.

3.Wszyscy uczestnicy projektu mają też gwarancję wsparcia ze strony osobistego opiekuna i innych specjalistów, również tych branżowych.

4.Udział w programie gwarantuje zwrot kosztów dojazdu na zajęcia i do miejsc stażowych.

Aby wziąć udział w projekcie „Praca dla Młodych” wystarczy spełnić cztery podstawowe warunki, tj.:

1.mieć od 18 do 29 lat;

2.być osobą niepracującą tj. bierną zawodowo;

3.nie uczącą się w trybie stacjonarnym,

4.mieszkać na terenie miasta Kraków, bądź powiatów – krakowskiego, olkuskiego, miechowskiego, bocheńskiego, chrzanowskiego, myślenickiego.

Studenci studiów zaocznych są osobami które mogą wziąć udział w projekcie pod warunkiem spełnienia powyższych kryteriów.

Udział w projekcie jest całkowicie BEZPŁATNY !!

Trwa rekrutacja do projektu – liczba miejsc ograniczona.

Dlaczego warto wybrać się na staż?

Dla młodych osób szukających pracy i ze znikomym doświadczeniem zawodowym, skorzystanie z oferty stażu może być dobrą szansą na podjęcie zatrudnienia. Udział w projekcie ma zapewnić uczestnikowi zdobycie doświadczenia zawodowego w wybranej branży i wartościowego wpisu do CV. Jak wynika z prowadzonych statystyk, zdecydowana większość firm rekrutujących stażystów, oferuje im po zakończeniu stażu możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.

Zgłoszenia do udziału w projekcie są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej www.pracadlamlodych.info.pl

Projekt realizuje InBIT sp. z o.o. - dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 626 00 95 / 12 617 18 91, e-mail: pracadlamlodych@inbit.pl oraz w Biurze Projektu: ul. Szlak 8a/5, 31-161 Kraków.





Link


Zapraszamy osoby niepracujące do 30. roku życia do uczestnictwa w projekcie „Praca dla Młodych!” realizowanym przez Instytut Organizacji Przedsiębiorstw i Technik Informacyjnych InBIT Sp. z o.o.

Projekt oferuje:

  1. płatne staże z możliwością późniejszego zatrudnienia. Każdy staż jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb uczestników.
  2. bezpłatne warsztaty i szkolenia zawodowe dopasowane do indywidualnych potrzeb i predyspozycji uczestników projektu.
  3. wsparcie osobistego opiekuna i innych specjalistów , również tych branżowych.

Udział w programie gwarantuje zwrot kosztów dojazdu na zajęcia i do miejsc stażowych!


  Projekt jest kierowany do osób, które:

  1. mieszkają w Krakowie lub w powiatach: krakowskim, chrzanowskim, olkuskim, miechowskim, bocheńskim lub myślenickim.
  2. mają od 18 do 29 lat;
  3. nie pracują
  4. mają wykształcenie co najwyżej policealne lub wyższe (tu pod warunkiem, że zamieszkują obszary wiejskie)
  5. nie uczą się w trybie stacjonarnym,

Uwaga: Studenci studiów zaocznych są osobami, które mogą wziąć udział w projekcie pod warunkiem spełnienia powyższych kryteriów.

Zgłoszenia są przyjmowane poprzez formularz dostępny na stronie www.pracadlamlodych.info.pl

Więcej nt. projektu znajdą Państwo- tel. 12 626 00 95, e-mail: pracadlamlodych@inbit.pl oraz w Biurze Projektu: ul. Szlak 8a/5, 31-161 Kraków.

ZAPRASZAMY!



PRACA W CHARAKTERZE OPIEKUNKI DO OSÓB STARSZYCH W ZAGÓRZYCACH DWORSKICH


 Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy w charakterze opiekunki do osób starszych na terenie całej gminy, a zwłaszcza w miejscowości Zagórzyce Dworskie.

Mile widziane ukończony kurs opiekuna osób starszych, doświadczenie w opiece nad osobami starszymi,

Kontakt: Paulina Sobczyk, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach, pl. J. Piłsudskiego 1, tel. 12/388 87 70.

CV i podania o pracę należy składać w siedzibie Ośrodka, pokój nr 6, Sekcja Pomocy Środowiskowej w godzinach pracy (pn. 8-18, wt.- czw. 8-16, pt. 8-15)



PRACA DLA MŁODYCH!

PŁATNE STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ ZATRUDNIENIA

Jeśli nie skończyłeś 30. roku życia i jesteś osobą niepracującą tj. bierną zawodowo masz szansę na znalezienie wymarzonego zajęcia. Ruszył bowiem kolejny nabór do projektu „Praca dla Młodych”, stanowiącego wsparcie dla osób młodych, pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

Uczestnicy projektu będą mogli skorzystać z:

1. płatnych staży z możliwością późniejszego zatrudnienia. Każdy staż jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb uczestników.

2.Dodatkowym bonusem jest udział młodych ludzi w bezpłatnych warsztatach i szkoleniach zawodowych dopasowanych do ich potrzeb i predyspozycji.

3.Wszyscy uczestnicy projektu mają też gwarancję wsparcia ze strony osobistego opiekuna i innych specjalistów, również tych branżowych.

4.Udział w programie gwarantuje zwrot kosztów dojazdu na zajęcia i do miejsc stażowych.

Aby wziąć udział w projekcie „Praca dla Młodych” wystarczy spełnić cztery podstawowe warunki, tj.:

1.mieć od 18 do 29 lat;

2.być osobą niepracującą tj. bierną zawodowo;

3.nie uczącą się w trybie stacjonarnym,

4.mieszkać na terenie miasta Kraków, bądź powiatów – krakowskiego, olkuskiego, miechowskiego, bocheńskiego, chrzanowskiego, myślenickiego.

Studenci studiów zaocznych są osobami które mogą wziąć udział w projekcie pod warunkiem spełnienia powyższych kryteriów.

Udział w projekcie jest całkowicie BEZPŁATNY !!

Trwa rekrutacja do projektu – liczba miejsc ograniczona.

Dlaczego warto wybrać się na staż?

Dla młodych osób szukających pracy i ze znikomym doświadczeniem zawodowym, skorzystanie z oferty stażu może być dobrą szansą na podjęcie zatrudnienia. Udział w projekcie ma zapewnić uczestnikowi zdobycie doświadczenia zawodowego w wybranej branży i wartościowego wpisu do CV. Jak wynika z prowadzonych statystyk, zdecydowana większość firm rekrutujących stażystów, oferuje im po zakończeniu stażu możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.

Zgłoszenia do udziału w projekcie są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej www.pracadlamlodych.info.pl

Projekt realizuje InBIT sp. z o.o. - dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 626 01 50/ 12 626 00 95, e-mail: pracadlamlodych@inbit.pl oraz w Biurze Projektu: ul. Szlak 8a/5, 31-161 Kraków.



W poniedziałek 9 stycznia ruszyła rekrutacja do IV edycji międzynarodowego projektu „Gotuj po hiszpańsku”.

Uczestnikiem może być osoba w wieku 18-35 lat, niepracująca i chcąca zdobyć doświadczenie w zawodzie kucharz w kuchni śródziemnomorskiej.

W programie: kurs językowy przygotowujący do wyjazdu, 70 dni pobytu w Hiszpanii, w tym kurs językowy, kurs kuchni hiszpańskiej oraz praktyki w renomowanych hiszpańskich restauracjach. Po powrocie zapewnione jest również wsparcie w znalezieniu zatrudnienia.

Wrażenia uczestników poprzednich edycji można znaleźć na prowadzonym przez nich blogu http://blog.gotujpohiszpansku.pl/

Nie jest wymagane formalne wykształcenie gastronomiczne ani doświadczenie zawodowe.

Na zakończenie każdy uczestnik otrzymuje certyfikat Europass-Mobilność potwierdzający uzyskane kompetencje.

Więcej informacji na stronie http://gotujpohiszpansku.pl lub w Biurze Projektu: ul. Szlak 8a, 31-161 Kraków,e-mail gotuj@fundacjaproaktywni.pl,tel. 503 846 684.

Zgłoszenia przyjmowane są do 31 stycznia 2017 roku.

UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST BEZPŁATNY

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.



Praca po Praktykach w Niemczech

Zapraszamy do udziału w ciekawym międzynarodowym projekcie – Praktyki w Niemczech, finansowanym ze środków Unii Europejskiej  i realizowanym na zlecenie Ministerstwa Rozwoju. Dotacja na osobę w ramach projektu wynosi ponad 30 tysięcy złotych!

Udział w projekcie jest całkowicie BEZPŁATNY !!

Udział w projekcie daje możliwość rozwoju zawodowego,  poprzez nabycie nowych kompetencji, w tym językowych, zdobycie ciekawego doświadczenia zawodowego za granicą oraz wzmocnienie pewności siebie i umiejętności radzenia sobie w nowych sytuacjach.

Wymagania:

  • wiek 18 - 35 lat
  • wykształcenie maksymalnie policealne
  • otwarcie na dwumiesięczny wyjazd do Niemiec na kurs i praktykę
  • zamieszkanie w Krakowie, na terenie powiatu krakowskiego, olkuskiego, proszowickiego, bocheńskiego, brzeskiego, myślenickiego, wielickiego, miechowskiego
  • studenci studiów zaocznych i wieczorowych mogą wziąć udział w projekcie pod warunkiem spełnienia powyższych kryteriów

Oferujemy:

  • Bezpłatny intensywny kurs języka niemieckiego – 120 godzin (zajęcia odbywają się w Instytucie Austriackim w Krakowie w małych kilkuosobowych grupach i w znacznej mierze prowadzone są przez native speakerów),
  • Bezpłatne szkolenia w zakresie pracy z klientem i negocjacji oraz w zakresie kompetencji miękkich,
  • Dwumiesięczny wyjazd do Niemiec na szkolenia, kurs językowy oraz praktyki zawodowe w niemieckich firmach, dostosowane do Państwa preferencji; podczas wyjazdu mają Państwo zapewnione zakwaterowanie, kieszonkowew wysokości 350 euro netto miesięcznie, ubezpieczenie, opiekę polskojęzycznego mentora oraz telefon z abonamentem, umożliwiającym kontakt z bliskimi w Polsce; wyjazd odbywa się do atrakcyjnych turystycznie miast (Drezna lub Lipska), obejmuje poznawanie niemieckiej kultury, zwiedzanie, program kulturalny;
  • Możliwość skorzystania z płatnego stażu, szkoleń oraz pomoc w znalezieniu zatrudnienia po powrocie z zagranicy (wsparcie mentora i pośrednika pracy).

Udział w projekcie jest całkowicie BEZPŁATNY !!

Trwa rekrutacja do projektu – liczba miejsc ograniczona !

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:

Instytut Organizacji Przedsiębiorstw i Technik Informacyjnych InBIT Sp. z o.o.

adres biura projektu:

ul. Szlak 8a/5 31-161 Kraków

tel. 508 941 171 e-mail: bianka.rojek@inbit.pl

Zapraszamy na stronę internetową www.praktykiwniemczech.inbit.pl