O Projekcie
Standardy Obsługi Inwestora w Małopolsce
Gmina Michałowice znalazła się w gronie 85 gmin Małopolski uczestniczących w projekcie szkoleniowym pn. „Standardy Obsługi Inwestora w Małopolsce” prowadzonym przez Województwo Małopolskie i Krakowski Park Technologiczny. Celem projektu jest objęcie wsparciem szkoleniowo-doradczym w zakresie współpracy z inwestorem i wprowadzenie rozwiązań podnoszących atrakcyjność inwestycyjną gmin.
Projekt zakłada wypracowanie i wdrożenie jednolitych standardów obsługi przedsiębiorców na szczeblu samorządowym w oparciu o wzorce Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Najważniejszym efektem standaryzacji będzie lepsza, sprawniejsza i bardziej profesjonalna obsługa podmiotów zainteresowanych inwestowaniem w gminie, budowanie pozytywnego wizerunku lokalnego samorządu oraz promocja gmin jako miejsc do lokowania inwestycji. Efektem działań ma być wzrost przedsiębiorców, napływ nowych inwestycji, a w rezultacie rozwój gospodarczy. Działania są częścią szerszego projektu pn. ,,Wysokiej jakości usługi administracyjne’’, realizowanego w całej Polsce przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Szkolenia są w całości finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Okres realizacji: 1 marca 2020 r. – 30 czerwca 2023 r.